El Servei d'Atenció al Client d'Andorra Telecom rep 13.557 trucades durant el primer semestre del 2010
El Servei d’Atenció al Client 115 d’Andorra Telecom ha rebut un total de 13.557 trucades durant el primer semestre del 2010.
D’aquest total, se n’han atès 13.319, el que suposa un 98,24% del total de trucades rebudes. Pel que fa al temps d'espera, el 93,6% de les trucades s'han respost abans dels 30 segons. Durant el 2009 es van atendre el 97,53% de les trucades i el 94,46%, van ser ateses abans de 30 segons.
Respecte al primer semestre del 2009, aquestes xifres suposen un increment mensual de trucades rebudes de 2.557, passant d'11.000 al 2009 a les 13.557 del 2010. De tota manera, és difícil comparar els dos períodes de temps perquè el passat mes d’octubre es va ampliar l’horari d’atenció al client. Fins al 5 d’octubre de 2009, l’horari era de dilluns a divendres de 8 a 20 hores i a partir d'aquesta data va passar a ser de dilluns a divendres de les 8 a les 24 hores i els caps de setmana de les 9 a les 23 hores, és a dir, un increment de 48 hores més de servei telefònic per setmana.
Actualment treballen al Servei d’Atenció al Client 115 un total de 21 persones, que es dediquen a atendre els clients i es desglossen en tres coordinadors i divuit gestors comercials. Pel que fa a les principals consultes, encapçalen la llista les trucades per demanar informació sobre productes i serveis d’Andorra Telecom, seguides de les gestions comercials que es realitzen via telèfon, les trucades per motiu d’una incidència i per últim les reclamacions.
A part dels Servei d'Atenció al Client, Andorra Telecom també disposa del Servei d’Informació Telefònica 111 i 119, obert tots els dies de l’any de 7 a 24 hores. Un servei al que estan assignats un total de divuit operadors i que mensualment atèn unes 58.000 trucades aproximadament (unes 1.871 al dia).