Diari digital d'Andorra Bondia

El volum de negoci de Naturlàndia puja un 39% en el primer semestre de l’any


Escrit per: 
Agències / Foto: M. T.

Les xifres de Naturlàndia a finals de juny mostren com el volum de negoci ha augmentat un 39% durant el primer semestre de l’any en comparació del mateix període de l’any passat.

Així ho va assegurar ahir el director general, Ricardo Masegosa, que es va mostrar molt satisfet que s’hagi aconseguit aquest increment, que ja era del 30% només comptant la temporada d’hivern. Per tant, s’ha augmentat el nombre de visitants fora de temporada, que és un dels objectius de la nova direcció, i això demostra que es tracta d’un projecte que ja funciona abans de l’ampliació prevista, segons va argumentar el director general.
Masegosa va assenyalar que hi ha bones perspectives de cara a l’estiu, tot i que al mes d’agost és difícil créixer més “perquè moriríem d’èxit”. Per tant, la intenció és millorar els resultats durant el mes de juny, cosa que ja s’ha aconseguit, i també durant el setembre. El director general de Naturlàndia també va avançar ahir la intenció d’arribar a acords amb Ski Andorra i amb el ministeri d’Educació.

Increment de visitants
El director general de Naturlàndia va explicar que durant aquesta primera meitat de l’any s’ha aconseguit incrementar el nombre de visitants procedents d’Andorra, el mercat que considera més prioritari, en part gràcies al ressò que ha tingut el parc amb l’anunci de l’ampliació de capital. Per seguir potenciant aquest mercat, s’ha elaborat una campanya de fidelització, que es posarà en marxa en breu coincidint amb el llançament d’una nova web, mitjançant la premsa escrita, la televisió i les ràdios del país. 
Els altres dos mercats prioritaris són els de proximitat: Catalunya i el sud de França. En el primer cas, s’ha fet campanyes de publicitat i s’ha arribat a un acord amb una agència per portar entre dos i tres autobusos setmanals de gent gran. Es tracta d’una acció que es vol potenciar de cara al setembre, perquè és un tipus de client que ajuda a desestacionalitzar l’afluència de visitants.
Pel que fa al visitant francès, Naturlàndia durà a terme al mes de setembre una campanya de publicitat a Tolosa i a la zona del sud de França. El director general va explicar que la campanya es farà a través d’un mitjà nou, que encara no ha volgut detallar, i va afegir que paral·lelament es durà a terme accions perquè el visitant francès no es quedi al Pas de la Casa i es reparteixi per tot el país.
L’increment de visitants s’ha notat sobretot en les activitats complementàries, com per exemple el múixing, les passejades a cavall i els quads. A més a més, hi ha hagut més demanda per fer els recorreguts de natura. Pel que fa al Tobotronc, s’ha fet una reestructuració de l’equip tècnic que ha permès optimitzar molt l’obertura de l’atracció, segons va explicar ahir el director general. També s’ha creat noves línies de negoci, com les fotografies de record de la baixada per l’atracció.
Pel que fa a la pràctica de l’esquí de fons al camp de neu, el nombre d’usuaris continua augmentant i la direcció està mantenint converses amb el ministeri d’Educació per reforçar l’esquí escolar. L’objectiu és incrementar la quantitat de visites dels estudiants, tenint en compte la seguretat que ofereix l’esquí de fons, i també combinar aquesta disciplina amb activitats de descoberta de la natura.

La direcció del parc temàtic negocia amb Ski Andorra per reforçar la col·laboració en el camp de la promoció
El director general de Naturlàndia, Ricardo Masegosa, va manifestar ahir la voluntat de reforçar la col·laboració amb Ski Andorra, perquè considera que les dues estacions d’esquí alpí i la d’esquí de fons “haurien d’anar de la mà” a l’hora d’endegar accions de promoció. Actualment, Naturlàndia està representada a Ski Andorra com una estació convidada, perquè l’entitat aglutina els camps de neu que compten amb remuntadors mecànics, i la Rabassa no en disposa.
Tot i això, fa anys la societat Camprabassa havia participat econòmicament en alguna acció comercial de Ski Andorra i el nou director general considera que ha arribat el moment que l’associació aglutini totes les opcions d’esquí del territori i que “sigui realment una entitat de país”. En aquest sentit, Masegosa va avançar que estan tenint diversos contactes per definir la manera com Naturlàndia es podria integrar a Ski Andorra i que espera poder arribar a un acord ben aviat.

 

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic