#FiraClicksLaSeu registra prop de 9.000 visites en la 2a edició
La segona edició de la #FiraClickslaSeu ha augmentat el nombre de visites respecte a la primera edició, passant de les 5.635 visites de l’any passat a les 8.883 d’aquest any. La #FiraClicksLaSeu, que durant aquesta Setmana Santa ha omplert la capital alturgellenca de clicks de Playmobil, concretament a la sala Sant Domènec, el centre cívic El Passeig i la plaça Patalín, ha rebut la visita d’un públic familiar no només del territori, sinó també vingut de diferents punts del país. La tinent d’alcalde de Promoció, Mireia Font, en fa un balanç “més que positiu” d’aquesta segona experiència de portar els clicks a la ciutat. Font afirma al respecte que “la xifra del nombre de visites d’aquest any demostra que una fira no només és una bona proposta de lleure per Setmana Santa, sinó que també és una iniciativa que ajuda a dinamitzar comercialment la Seu pel fet que els epicentres es troben situats a punts estratègics del centre històric, i alhora esdevé un reclam turístic més per a aquestes dates de vacances familiars”. El públic visitant ha gaudit d’una exposició de diorames de gran format amb 12 escenes, 3 d’elles amb temàtiques dedicades a la Seu, i una altra dissenyada per un jove urgellenc, col·leccionista de 7 anys, que ha exposat per primera vegada un diorama fet amb figures de la seva pròpia col·lecció.