La Universitat d’Andorra (UdA) reprèn el programa biennal de cursos d’actualització en l’àmbit del dret andorrà, unes formacions que compten amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà, coincidint amb l’entrada del nou any.

En concret s’oferirà el Curs d’actualització en administració pública i el Curs d’actualització en dret social, que es desenvoluparan de febrer a juny del 2014. El període per a preinscripcions i matrícula està obert fins al 27 de gener a la pàgina web www.uda.ad.
L’objectiu del primer curs és donar eines, en l’àmbit de la normativa vigent, per millorar la qualitat del servei ofert pel personal de les administracions públiques del país. Quant al programa de formació dedicat al dret social, es tracta de fer conèixer les noves lleis en aquesta matèria: el Codi de relacions laborals, la Llei de la seguretat i la salut en el treball i la Llei de la seguretat social. El curs estudiarà a fons les noves normes i s’incidirà en la jurisprudència actual en dret laboral i de la seguretat social.
Aquests cursos permeten que els professionals es formin permanentment per actualitzar els coneixements que van adquirir a la universitat, donat que les matèries jurídiques estan en evolució constant.