L’antic Punt de Trobada es dirà Epizen i vol ser un referent d’oci i comerç
Epizen. Aquest és el nom que portarà l’antic Punt de Trobada, gestionat ara pel Grup Pyrénées. Un centre comercial “zero continuista” amb l’anterior que vol esdevenir un lloc de referència de l’oci i el comerç al país. “Un espai emblemàtic que vibra de dia i nit”. I precisament serà l’oci una de les palanques del projecte, a través de l’organització d’esdeveniments culturals o esportius, entre d’altres. Una oferta familiar i molt variada que tindrà com a escenari la coberta de l’edifici. Més de 3.500 metres quadrats de terrassa que també podrien albergar concerts d’artistes reconeguts internacionalment.
Pel que fa a l’edifici, s’hi construirà una doble pell inspirada en elements naturals en la qual s’instal·laran pantalles per projectar-hi imatges o il·luminació amb diferents tonalitats. Serà un edifici “icònic”, integrat en l’entorn i eficient a nivell energètic, ha declarat Angel Alonso, director de màrqueting i digitalització del Grup Pyrénées. Els aparcaments passaran a ubicar-se a les dues plantes soterrades i a la tercera planta, permetent disposar amb l’espai exterior de fins a 1.100 places, 40 de les quals amb carregadors elèctrics. A banda, s’han previst locals comercials amb grans marques. Per facilitar l’accés a les diferents plantes es millorarà també la connexió vertical.
Poca informació s'ha pogut donar aquest dimecres dels operadors que s’hi ubicaran, a banda del ja anunciat Carrefour i un “potencial” McDonald’s. Només s'ha recordat que en una primera fase hi haurà espais dedicats a l’alimentació, la restauració, la tecnologia, la perfumeria i els esports. En una segona, entre el 2022 i el 2023, s’obriran altres zones de restauració, oci i espais dedicats a la millora de la llar.
Alonso ha insistit en la terrassa superior, on hi haurà una oferta no fixa amb zones de restauració, mercadets, activitats esportives, concerts, exhibicions, o cinema, entre d’altres. Aquesta oferta es dinamitzarà amb altres col·laboradors. Amb això es pretén equilibrar el client estranger amb el local. En resum, Alonso ha exposat que el nou centre oferirà marques i serveis que cobreixen les necessitats del dia a dia dels clients i oci cosmopolita i que amb tot això vol esdevenir un referent i motor de “la nova Andorra”.
A més, per millorar la comunicació amb l’establiment, Epizen oferirà un servei de bus gratuït des de les parròquies centrals fins a Sant Julià de Lòria i el mateix centre comercial per a empleats i clients.
L’obertura es manté fixada en el desembre d’aquest any i serà cap a aquella data quan es tornarà a contactar els treballadors de l’antic Punt de Trobada, amb els quals ja s’ha parlat, per comprovar si encara tenen disponibilitat per incorporar-se al projecte.
El director de màrqueting i digitalització del Grup Pyrénées ha destacat que l’oferta prevista a Epizen és “molt més completa” que la que oferia l’anterior negoci. De fet, s’ha trencat amb tot. També en la imatge de l’edifici. Alonso ha explicat que la inversió és “molt potent” però es mou en les xifres previstes. “És un edifici que tenia molts anys i li calia un rentat de cara i fer força arranjaments”, ha observat.