Diari digital d'Andorra Bondia
La seu de la CASS.
La seu de la CASS.

L’atenció presencial a la CASS amb cita prèvia creix un 20%


Escrit per: 
Redacció/Foto: BonDia

Les atencions presencials dels departaments tècnics de la CASS com ara control sanitari, control administratiu o pensions només reben atencions presencials amb cita concertada o perquè convoquen afiliats. Aquesta nova mesura ha generat una sèrie de beneficis en l’atenció a l’usuari. 

Així s’ha rebaixat la mitjana d’atencions presencials diàries de 735 a 643. Igualment, s’ha incrementat l’ús de canals no presencials, com ara l’accés en línia. A més, s’ha passat del 12% d’atencions presencials amb hora convinguda al 32%. Això ha fet que el flux d’afiliats durant el dia estigui més repartit i es redueixin les cues a l’entrada, provocades per visites espontànies sense cita prèvia o convocatòria que es concentren a la planta baixa, a l’àrea d’atenció al públic des del 5 d’octubre passat. Així ho va exposar ahir en un comunicat del consell d’administració que donava comptes dels acords presos. 

Des de la CASS es valoren positivament els resultats d’aquesta  nova mesura d’atenció presencial i s’aposta per seguir treballant perquè el màxim de tràmits es puguin realitzar de manera telemàtica, i en les atencions presencials augmentar les cites prèvies.

El consell d’administració de la CASS també va aprovar dos  concursos públics: un de relatiu a la licitació per la contractació d’una empresa per a la distribució de cartes de la parapública  i una altra licitació, en aquesta ocasió per a la contractació d’una empresa per fer el manteniment dels ascensors de la CASS.

atenció presencia
cass
cita prèvia
creix
20%

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte