L’UdA i la Universitat de Vic refermen la col·laboració
El rector de la Universitat d’Andorra (UdA), Miquel Nicolau, va rebre ahir la visita del rector de la Universitat de Vic, Josep-Eladi Baños, i la coordinadora de desenvolupament de polítiques corporatives també d’aquesta universitat, Meritxell Borràs. La trobada va tenir lloc en el marc de la col·laboració que mantenen els dos centres universitaris en diversos projectes.
La Universitat d’Andorra i la de Vic van signar un conveni per promoure la participació d’estudiants del bàtxelor en Ciències de l’educació, professorat, investigadors i personal tècnic i administratiu en programes de mobilitat.
La col·laboració entre ambdós centres també s’estén a cursos de postgrau, com ara el d’acompanyament a la persona amb deteriorament cognitiu o intercanvis d’estudiants de l’Aula Magna.