Diari digital d'Andorra Bondia
’expert en màrqueting relacional, Juan Carlos Alcaide, durant la conferència ahir.
’expert en màrqueting relacional, Juan Carlos Alcaide, durant la conferència ahir.

Màrqueting emocional per millorar l’atenció al client


Escrit per: 
Agències

Com aplicar la intel·ligència artificial a l’experiència del client és el que es van preguntar els assistents a les Conferències d’Innovació a Andorra, organitzades per Pyrénées Andorra i Enzyme Advising Group, amb col·laboració d’Actua, la Universitat d’Andorra, Andorra Telecom, FEDA i el Comú de Sant Julià de Lòria.

L’expert en màrqueting relacional i experiència amb el client, Juan Carlos Alcaide, va ser un dels dos ponents que va participar en la jornada. Sota el títol L’experiència de client: com canvien els negocis de retail i turisme a través de la personalització, va parlar sobre com el Big Data i la gestió de bases de dades poden millorar l’experiència amb el client, per exemple creuant les xifres d’estoc amb la previsió del temps perquè en els dies de pluja la botiga disposi de més impermeables.
“A tots ens agrada jugar”, explicava Alcaide, “i la compra lúdica té clarament una relació amb la interacció amb els productes”. L’expert va assegurar que és molt positiu crear un ambient on els clients puguin tocar i jugar amb els objectes, per permetre’ls passar una estona agradable i “comprovar que la compra que fan és racionalment adequada i emocionalment plaent”.
A l’acte hi van participar més d’una vuitantena de persones, entre empresaris, membres d’Actua i estudiants de la Universitat d’Andorra. La jornada va cloure amb una taula rodona en la qual va participar el ministre d’Economia, Competitivitat i Innovació en funcions, Gilbert Saboya.

Màrqueting
emocional
millorar
Atenció
client

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte