Diari digital d'Andorra Bondia

Naturlàndia concedirà avantatges als residents per fidelitzar el públic local


Escrit per: 
Redacció

La fidelització del públic andorrà serà un dels principals objectius de Naturlàndia de cara a la propera temporada. El parc temàtic preveu oferir avantatges als residents a partir del setembre, quan es posarà en funcionament una nova pàgina web que permetrà fer-se’n soci i gaudir de determinats privilegis.

D’altra banda, Naturlàndia obrirà les portes a les empreses, mitjançant la comercialització de productes alternatius, i potenciarà les activitats familiars i escolars. 
Després d’un mes d’agost en què s’espera un bon nombre de visitants ‒l’any passat van suposar una facturació d’uns 250.000 euros i es va arribar pràcticament al llindar de la capacitat–, l’espai de lleure començarà al mes de setembre amb l’objectiu d’aconseguir un creixement sostingut, sobretot en les èpoques vall, com ara el novembre. Per aconseguir aquesta fita, la direcció s’ha fixat en el turista de proximitat, mitjançant el reforç de la campanya al sud de França, Catalunya i Aragó, però sobretot vol incidir en el públic potencial del país, on preveu fer campanyes continuades.  
“És important que la gent repeteixi, i per això hem de cuidar més el resident, perquè no se l’ha tingut gaire en compte i és el principal públic potencial que tenim”, va argumentar ahir el director de Naturlàndia, Ricardo Masegosa, durant la presentació de les dades corresponents al mes de juliol. Així, després que en els primers anys de funcionament del parc les condicions hagin estat les mateixes per als visitants que per als nacionals, Masegosa va avançar que “el qui sigui lauredià o andorrà podrà gaudir d’avantatges”.
La direcció també vol delimitar bé la segmentació del públi, i preveu comercialitzar productes alternatius per atraure empreses a partir de la segona quinzena de setembre. A més d’oferir serveis concrets per a les societats, Naturlàndia treballarà per potenciar l’anomenat outdoor training, una formació que permet combinar el treball dins l’aula i a l’aire lliure, en un context de natura que permet un aprenentatge més vivencial. Segons va explicar Masegosa, es preveu començar amb Catalunya i Andorra, per expandir el servei cap a Espanya en el cas que funcioni.
Un altre públic que vol atraure Naturlàndia és l’escolar, no només a Andorra sinó també a la província de Lleida, on s’està treballant per arribar a acords amb diverses escoles. En aquest sentit, Masegosa va explicar que està negociant amb Vallnord i amb Ski Andorra amb l’objectiu de treballar amb altres estacions per potenciar l’esquí nòrdic a les escoles. 
Finalment, el parc temàtic vol consolidar el públic familiar i la gent gran, després dels bons resultats aconseguits darrerament. Així, Naturlàndia seguirà potenciant els paquets familiars, que han triplicat la facturació des del mes de gener fins ara, un fet que permet diversificar l’oferta i aconseguir l’objectiu que “la gent vingui per passar el dia” i no per gaudir d’una sola activitat, segons va apuntar Massegosa. D’altra banda, l’espai d’oci està negociant per rebre gent gran, especialment en les èpoques de menys afluència, després que l’any passat hi passessin més de 500 padrins els dissabtes durant un mes i mig.

La facturació del juliol augmenta un 40,2% respecte al mateix mes de l’any passat
Naturlàndia va facturar al mes de juliol un 40,2% més que en el mateix període de l’any passat. El Tobotronc va registrar un total de 16.368 viatges, amb un increment del 17% respecte al juliol del 2009. No obstant, van ser la resta d’activitats les que més van contribuir a augmentar el volum de negoci, amb un creixement del 27,2%, que és atribuïble a la potenciació dels paquets comercials.
Les activitats amb més èxit han estat el tir amb arc i les passejades a cavall, que es van incrementar en un 26% respecte al 2009, seguides de les rutes amb quads, amb un augment del 13%. El Tubby –que l’any passat va estar tancat– i les passejades amb trineus de gossos –la novetat d’aquest any– també van tenir una gran acceptació.
D’aquesta manera, el volum de negoci acumulat des del mes de gener ha superat el milió d’euros, la qual cosa representa un 65,5% de la facturació total del 2009 i constitueix un augment interanual del 39,2%. 
El director de Naturlàndia, Ricardo Masegosa, es va mostrar molt satisfet de les xifres corresponents al mes de juliol i va assegurar: “Esperàvem créixer, però no tant, perquè estem en una situació econòmica molt complicada, i mentre el nombre de turistes baixa nosaltres augmentem la facturació.”

Sorpresa per l’elevada venda d’accions en el primer mes
El director de Naturlàndia, Ricardo Masegosa, va afirmar ahir que la resposta de la població a l’obertura de capital de la societat Camprabassa “ens ha sorprès”, i es va mostrar “molt satisfet” per la venda d’accions aconseguida en el primer mes, que es farà pública la setmana vinent. Masegosa va assegurar que “estem per sobre de les expectatives” i va opinar que la implicació de Mútua Elèctrica en la compra d’accions “demostra que hi ha un interès per Naturlàndia”. Així mateix, Masegosa va apuntar que l’informe impulsat per la plataforma Amics de la Rabassa “no pot afectar en absolut el funcionament”.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte