Diari digital d'Andorra Bondia

Naturlàndia posa en marxa un parc de tobogans amb l'objectiu de convertir-lo en un nou referent


Escrit per: 
Agències

Naturlàndia ha posat en marxa aquest cap de setmana el parc de tobogans, una activitat que, utilitzant les instal·lacions de l'hivern, permet baixar amb un pneumàtic per una pista equipada amb un material sintètic que té el mateix lliscament que la neu.

El director de Naturlàndia, Eugeni de Santiago, ha explicat a l'ANA que amb la bona resposta que té aquesta atracció durant l'hivern, esperen que sigui un èxit i que en un futur es pugui convertir en una nova activitat de referència del parc. Tot i això, l'atracció estrella d'aquest estiu continua sent el Tobotronc, que està aconseguint que els visitants també s'interessin per la resta d'activitats que Naturlàndia ofereix aquest estiu. De Santiago ha afegit que la temporada d'estiu està funcionant a molt bon ritme i que esperen complir els objectius fixats.Aquest cap de setmana s'ha obert al públic una de les pistes del parc de tobogans i la pujada, que es fa a través d'un sistema mecànic. Es tracta d'una pista blava, de 100 metres de llargada i amb diversos girabolts que, segons Eugeni de Santiago, és la més atractiva per al públic en general. En funció de la resposta que tingui, s'aniran condicionant les altres dues pistes, una de vermella i una de negra. El director de Naturlàndia ha volgut destacar els nivells de seguretat que disposa l'atracció, i el fet que no tingui cap tipus d'agressió sobre el terreny. De fet, el que s'ha fet és instal·lar un material sintètic lliscant, molt utilitzat a Europa, sobre el parc de tobogans de neu existent des de fa 10 anys, per tal que pugui estar obert durant els 365 dies de l'any. El director ha agraït el suport del comú de Sant Julià de Lòria que, amb una inversió de 50.000 euros, ha permès ampliar l'oferta d'activitats d'estiu.De Santiago ha explicat que les primeres proves les van fer el mateix personal de Naturlandia, i que durant el cap de setmana ja s'ha constatat que és una atracció que agrada molt als clients, tant la pujada com la baixada. Per tant, la resposta a la nova activitat ha estat l'esperada, tenint en compte el resultat que dóna durant l'hivern, i De Santiago ha dit que aquest inici es podria qualificar "d'èxit total".

D'altra banda, el director de Naturlàndia ha valorat positivament el ritme de treball que s'està portant aquest estiu, i s'ha mostrat 'moderadament content', tenint en compte que "és un any complex i que les vendes no funcionen igual de bé en d'altres destinacions turístiques del país". De Santiago creu que la clau de la bona acollida de visitants de Naturlàndia recau en el fet que disposa d'activitats molt noves i diferenciadores, i en l'esforç per internacionalitzar-se i captar nous mercats. El client principal segueix sent l'andorrà i el de les zones més pròximes dels països veïns, a més del País Basc i València. Tot i això, des d'aquest hivern, gràcies a la creació d'un departament comercial, es treballa per incorporar nous mercats com el rus, l'anglès i l'holandès, així com per potenciar el mercat francès i arribar a llocs més llunyans de l'estat espanyol. Eugeni de Santiago ha afegit que des del mes de maig s'ha observat un increment de grups, d'incentius d'empresa i de particulars, i que tot plegat fa pensar que es podrà tancar l'estiu amb un volum de vendes superior al de l'any passat. Aquest fet pot ajudar a complir els objectius marcats per aquest any, que és augmentar el volum de negoci en un 20% .

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte