Nou canal de participació ciutadana a la Massana
El Comú de la Massana continua obrint vies de comunicació amb els ciutadans. Tot i que des de sempre les cònsols i consellers han rebut els ciutadans que ho han sol·licitat, ara s’obre un canal específic per sol·licitar cites presencials a través de la web www.lamassana.ad.
Així ho ha explicat la cònsol major, Olga Molné, que ha destacat que "no tothom s’atreveix a demanar una reunió per expressar algun neguit o fer alguna proposta de millora" i que per aquest motiu es va "decidir obrir aquest canal, àgil i fàcil, que s’inscriu dins la nostra voluntat de fomentar el departament de Participació Ciutadana”.
Per demanar cita, només cal omplir el formulari amb les dades de contacte i el tema que es vol tractar. “Demanem la temàtica perquè en funció de l’interès del sol·licitant, estaré acompanyat de les cònsols o del conseller corresponent. Fins i tot, en alguns casos, potser convindrà que m’acompanyi algun tècnic”, explica el conseller de Cultura, Igualtat i Participació Ciutadana, Guillem Forné.
Des de la corporació que a la mateixa web el Comú de la Massana disposa d’un enllaç per fer consultes via email. A més, molts ciutadans també envien missatges privats a través de les xarxes. Pel que fa a canals de difusió, el Comú recorda que té operatiu un canal de Telegram on es publiquen totes les activitats comunals.