Nova acció de promoció d'Encamp al Palau Blaugrana
El departament de promoció i turisme del Comú d'Encamp ha realitzat aquest dissabte una tercera acció al Palau Blaugrana, en l'enfrontament del Real Barça - Unicaja de Màlaga.
Aquest cop l'acció principal es va realitzar a la mitja part del partit. Es va basar en un concurs de tirs, on tres concursants elegits a l'atzar entre el públic, i amb la curiositat que anaven vestit de SUMOS, havien de realitzar tres tirs, un des de tir lliures, un des del punt de triple i un des de sota la cistella. El que va aconseguir més cistelles va ser el guanyador d'un forfait per a dues persones al Camp d'activitats d'estiu de Grandvalira. Els altres dos participants es van endur una bossa cadascú d'articles promocionals i de merchandaising de Turisme Encamp.
L'acció va anar acompanyada en tot moment per una imatge de l'estany de les abelletes del Pas de la Casa sota l'eslògan Encamp, deixa't seduir, eslògan que acompanya en totes les accions que el departament de turisme està realitzant per l'estat espanyol.
L'encarregat de lliurar els premis va ser el conseller de promoció i turisme del Comú d'Encamp, Pere Marsenyach, ajudat per la directora del departament, Anna Majoral.
A la mitja part i al final de l'encontre es van repartir 7.500 guies (de les realitzades conjuntament entre Encamp, Canillo i Grandvalira) entre el públic assistent.