Diari digital d'Andorra Bondia
La Llura cuinant en un dels vídeos que ha fet per Instagram Live.
La Llura cuinant en un dels vídeos que ha fet per Instagram Live.

Receptes i balls via Instagram per passar el confinament


Escrit per: 
M. P. / Foto: Lluratuber

En plena crisi pel coronavirus i amb recomanacions dia sí i dia també de quedar-nos a casa, les hores es poden començar a fer llargues. Especialment pels més petits de la casa. Amb aquest panorama, la jove ‘youtuber’ andorrana, Lluratuber (Llura Roure Olmo) també ha decidit contribuir a fer les estones més distretes.

El seu hàbitat és el Youtube, on ha publicat entrevistes amb polítics i residents famosos, però ara, sense poder fer-les per aquest parèntesi que hem hagut de fer tots a les nostres vides, amb l’ajuda dels seus pares, la Patrícia i el Gerard, i és clar, del seu germà Guerau, ha fet el salt a Instagram Live.

“Anem fent sobre la marxa, no hi ha cap obligació de res, és perquè s’ho passin bé”, explica la mare, afegint que “és una manera d’invertir el temps”. Entre setmana, als matins, toca fer les tasques de l’escola, però després, es distreuen a les xarxes. “El primer dia vam fer una coca de iogurt, una recepta fàcil però molt bona”, ramarca la Llura, que també ha fet connexions ballant o mostrant com es maquilla, “i el dia del pare un altre pastís amb el meu pare”.

El canvi de plataforma fa tot just uns dies que l’han fet, amb l’esperança de ben aviat poder tornar a les entrevistes, però comença a tenir alguns seguidors que l’animen i l’acompanyen en les seves propostes. “Quan decidim fer un directe jo ho anuncio per les xarxes abans, i mentre ella es posa davant la càmera nosaltres li anem llegint els missatges que arriben”, explica la mare. Entre els més fidels seguidors, molts dels amics del poble d’origen dels pares, Alguaire. “Són una mica més grans que ella, de 10 o 12 anys, i ja utilitzen més el mòbil”, indica la Patricia.

Tal com ja havia demostrat amb els vídeos a Youtube, la Llura perd la vergonya quan se li posa una càmera al davant i de ben segur que amb tantes hores de confinament, aquests dies seran molts els infants i joves que trobaran una manera de distreure’s amb les seves intervencions.

receptes
balls
Instagram
confinament
coronavirus

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte