Un equip de l’UdA participarà al Google Challenge del 2011
Quatre estudiants de segon any de la diplomatura en administració d’empreses de la Universitat d’Andorra (UdA) participaran en el Google Online Marketing Challenge del 2011, segons han informat des de la universitat.
Desenvolupat per professors en col·laboració amb Google, aquest concurs mundial constitueix una oportunitat, tant per als docents com per als estudiants, de fer una experiència pràctica real en el mercat publicitari a internet. Servirà per aprendre a treballar en comptes reals i a administrar-los amb l’objectiu d’obtenir-ne els millors resultats.
L’equip andorrà, amb la tutoria d’una professora de l’UdA, rebrà l’equivalent de 200 dòlars de pressupost per concebre i optimitzar durant tres setmanes una campanya de màrqueting on line amb Google AdWords per a una empresa andorrana. L’equip d’estudiants haurà de dissenyar l’estratègia, posar en marxa la campanya, analitzar-ne els resultats i fer recomanacions de màrqueting on line a l’empresa. Un jurat independent, format per professors universitaris de tot el món, serà l’encarregat d’avaluar el treball dels estudiants.
El primer premi és un viatge d’una setmana a San Francisco, Califòrnia, i un dia de visita a les instal·lacions del Googleplex per conèixer l’equip de desenvolupament d’AdWords. Els segons premis són per als guanyadors de les diferents zones geogràfiques, que en aquest cas passaran un dia a les oficines de Google de la seva àrea.