Diari digital d'Andorra Bondia
Bona afluència de públic ahir a la cota 1600 de Naturlàndia.
Bona afluència de públic ahir a la cota 1600 de Naturlàndia.

Un juliol millor de l’esperat


Escrit per: 
Redacció/Foto: Naturlàndia

La direcció de Vallnord s’havia marcat com a objectiu facturar aquest estiu el 50% de la temporada passada. Uns objectius prudents però realistes tenint en compte l’excepcionalitat del moment. Doncs bé, de moment, i des que va obrir les portes el 27 de juny, hi han desfilat més de 14.000 visitants i la facturació ja supera “considerablement” l’objectiu inicial. És veritat, recorda l’estació, que s’han completat una quarantena de dies, que no s’ha hagut de tancar cap jornada i que les condicions meteorològiques han sigut “úniques”. Però també que l’any passat Vallnord va acollir a principis de juliol la Copa del Món de BTT.
En qualsevol cas, la direcció de l’estació es reconeix “força optimista”, no només per haver superat l’objectiu inicial, sinó també i sobretot perquè s’ha registrat un lleuger increment en la venda de forfets de dia al Bike Park, així com de les activitats al Mountain Park. També han augmentat les reserves a l’escola de Bike i Snowplus, i tot i el descens absolut de visitants s’ha constatat que la despesa mitjana és superior a la de temporades anteriors. La restauració també ha tingut un paper considerable en la represa de les activitats, especialment els sopars d’alta muntanya al Coll de la Botella, mentre que la resposta dels usuaris ha sigut “molt positiva” en les primeres setmanes que el refugi del Comapedrosa el gestiona directament l’estació. Finalment, també s’ha incrementat respecte de l’esitu passat la venda de forfets de temporada Ski&Bike.

A l’agost, encara millor
Pel que fa a Naturlàndia, obert també des del 27 de juny, l’afluència d’usuaris ha caigut un 35% respecte al juliol passat, una disminució que l’estació ja s’esperava i que segueix la tònica de la registrada en totes les activitats lligades al turisme. El parc lauredià, que estrena aquest estiu direcció, considera que “Naturlàndia manté la confiança com a destinació, tot i que evidentment la crisi de la Covid ha tingut un impacte en l’afluència i el comportament dels nostres visitants”, i que s’ha sabut generar una imatge “positiva” que ha sigut clau per captar turistes.
La tranquil·litat, la varietat i el preu de les activitats proposades, la proximitat, la sostenibilitat, el tracte personalitzat i les polítiques de cancel·lació flexibles són algunes de les claus que expliquen, segons l’estació, els resultats provisionals de Naturlàndia, així com la renovada oferta gastronòmica. De cara al mes d’agost s’espera un increment de visitants amb activitats com l’observació d’estels coincidint amb les Llàgrimes de Sant Llorenç, l’11 i el 12.

un
juliol
millor
l’esperat
Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic