Diari digital d'Andorra Bondia

Andorra la Vella

ANA/L'embelliment se centrarà en la voravia dreta en sentit pujada.

La darrera fase d'embelliment de l'avinguda Tarragona arrenca dilluns

El proper dilluns dia 24 comencen les obres de la darrera fase d'embelliment de l'avinguda Tarragona. Tal com informen des del comú es refarà i s'eixamplarà la vorera dreta en sentit pujada i es farà un carril bici segregat de 400 metres i 1,20 metres d'amplada en el tram comprès entre la rotonda de Prada Casadet i el carrer Bonaventura Riberaygua.

Comentaris: 0

The Absolute Bellinis tanquen el cicle 'Ritmes, capital musical'.

Punt i final a 'Ritmes, capital musical' amb un viatge a l'època daurada de Hollywood

Punt final als concerts d'estiu amb un homenatge a Hollywood i la seva època daurada. The Absolute Bellinis han traslladat a unes 120 persones a les plomes i les lluentors del cinema dels anys 50 i 60.

Comentaris: 0
Clients fent comandes al nou local de Telepizza a Andorra.

Telepizza arriba a Andorra i ofereix servei a domicili

La multinacional d’origen espanyol Telepizza és operativa a Andorra des del passat dijous 23 d’agost, quan per inaugurar el local, situat a l’avinguda del Consell d’Europa, va oferir un tast gratuït per tots els assistents entre les 19h i les 20h.

Comentaris: 1
La millora al rec de l'Obac que s'ha fet aquest estiu.

Astrié vol impulsar l’any que ve la continuació del rec de l’Obac més enllà dels Serradells

El conseller de Medi Ambient del Comú d’Andorra la Vella, David Astrié, destaca que la conselleria que encapçala treballa amb la voluntat que l’any que ve el pressupost comunal inclogui una partida per a la continuació del rec de l’Obac més enllà dels Serradells, de tal manera que el camí tingui continuïtat des d’Escaldes-Engordany i en direcció a Santa Coloma.