
La policia va controlar la setmana passada un total de 22 persones per contravencions penals relacionades amb drogues, 14 a la frontera del riu Runer, dues a la de Porta i sis a l’interior del Principat.
I és que en total, al llarg de la setmana passada, la policia va arrestar 18 persones, entre les quals cal destacar, dissabte a la tarda, la d’un francès no resident de 21 anys per presumpta utilització d’una targeta de crèdit francesa que no era seva i que havia estat denunciada com a sostreta. L’arrest es va produir arran que l’home intentés adquirir mercaderia en un establiment amb aquesta targeta.
L’endemà els agents de la policia van detenir un home i una dona andorrans de 28 i 25 anys respectivament com a presumptes autors d’agressió física en l’àmbit domèstic.
A més a més, entre aquestes detencions cal incloure-hi la del resident a la pensió que es va cremar divendres. D’aquesta manera, la policia ha informat que la detenció es va produir el mateix divendres i que l’home detingut és un resident portuguès de 36 anys.
Onze detencions més van estar relacionades amb la conducció sota els efectes de l’alcohol i, així, cal destacar que les persones arrestades han donat positius que van entre els 0,92 grams per litre de sang (g/l) fins als 2,20. Precisament aquest darrer conductor va ser arrestat ja que estava implicat en un accident amb danys materials però que va acabar amb dos vianants atropellats després de la discussió entre els dos conductors i els vianants, que eren coneguts de la conductora, que també va ser arrestada en donar positiu. Una altra de les detencions per alcoholèmia positiva també es va produir després d’un sinistre amb danys materials.