Els indicadors sanitaris a l’Alt Urgell són els pitjors en sis mesos
"Tenim l'increment més gran de casos dels darrers sis mesos, però centrat en la gent no vacunada, per tant en els joves". Aquesta és l'advertència que fa l'alcalde de La Seu d'Urgell i president de la Fundació Sant Hospital, Jordi Fàbrega, davant una situació sanitària que torna a situar els índexs de risc en la zona vermella a la comarca de l'Alt Urgell, incloent-hi ja la capital.
- Llegir més sobre Els indicadors sanitaris a l’Alt Urgell són els pitjors en sis mesos
- Afegeix un nou comentari















