L’ACU demana un compte “bàsic”, només per cobrar la nòmina
L’Associació de Consumidors i Usuaris (ACU) demana a Andorra Banquing la creació d’un compte bancari “de subsistència o bàsic” que estigui lliure de comissions i que serveixi només per cobrar la nòmina i que no li costi res al client. Així es consigna en el balanç de 2020 fet públic per l’entitat.
- Llegir més sobre L’ACU demana un compte “bàsic”, només per cobrar la nòmina
- Afegeix un nou comentari






