Dl., 13/11/2017 - 03:40
La gent gran no veu positiu que es contracti una empresa pel SAD
El secretari de la Federació de la gent gran d’Andorra i també representant dels pensionistes a la CASS, Lluís Sàmper, va destacar que la gent gran no veuria positiu que es contractés una empresa privada per cobrir el servei d’atenció domiciliària (SAD) durant els caps de setmana o els vespres.
- Llegir més sobre La gent gran no veu positiu que es contracti una empresa pel SAD
- Afegeix un nou comentari
Comentaris: 0

