
El Festival audiovisual de joves creadors dels Pirineus-Ull Nu ja ha rebut una trentena d'obres per participar-hi, tal com han confirmat des de l'organització.
A més, a demanda dels joves, el certamen, que se celebrarà al Centre de Congressos d'Andorra la Vella els dies 9,10 i 11 de novembre, ha ampliat el període d'inscripció fins al 26 de setembre. L’organització anunciarà durant el mes d’octubre les obres seleccionades a concurs així com la programació del festival.El Festival vol ser una plataforma a través de la qual poder mostrar i difondre les creacions audiovisuals dels joves menors de 35 anys, professionals, estudiants o aficionats dels Pirineus. En aquest sentit, es dóna l’oportunitat a poder rebre les obres provinents de Lleida, Girona, Osca, Navarra, Guipúscoa i dels departaments francesos d’Alta Garona, Alts Pirineus, Arieja, Pirineus Atlàntics i Pirineus Orientals.
L’organització té actiu el web www.festivalullnu.com i les xarxes socials Facebook (http://www.facebook.com/festivalullnu) i Twitter (@FestivalUllNu), per donar més informació sobre l’esdeveniment.