La cita és dimarts al Picasso de Barcelona: Medusa hi presenta ‘Un centaure a la Rambla’, una seixantena de relats de Ramon Reventós, completament oblidat
Organista, compositor, improvisador i pedagog, l’austríac és una de les grans veus de l’orgue europeu contemporani. Durant més de tres dècades va ser director musical i organista de la catedral de Sant Esteve de Viena, alhora que impartia docència a la Universitat de Música i Art Dramàtic.
Ofèlia Drags s’enfila per la complexitat i estrena, dissabte a l’Ateneu Alt Urgell i el 22 a Barcelona, ‘Sis. Les dones de Jaume I’, versió ‘apropiada’ del musical britànic que relata la procel·losa vida d’Enric VIII i les seves sis malaurades esposes
Sarcòfag, eroticones, esteles funeràries, màscares mortuòries, potets d’alcafol, vasos canopis, uixebtis... El CAEE repassa la vida i la mort a l’Egipte faraònic en un centenar d’objectes quotidians.
Àlex Terés rescata ‘Gol’, la peça creada el 1986 per Pilar Riberaygua en commemoració de la I Trobada Internacional de Penyes Barcelonistes. Josep Maria Ubach la considerava “desapareguda” i s’ha reinstal·lat, restaurada, als accessos a l’estadi Joan Samarra.