El Cau d’Arinsal acollirà demà un dels plats forts del cicle Rockòdrom, l’actuació del grup indie Poet in Process. La cita amb el grup, que té en el seu currículum haver estat teloner de Stereophonics i Muse, serà a partir de dos quarts de dotze de la nit i el preu de l’entrada és de 10 euros amb consumició i de vuit si es compra de manera anticipada.

 
El projecte Poet in Process va néixer l’any 2002 i a poc a poc han aconseguit fer-se un lloc en el panorama musical espanyol amb un pop rock independent que és una barreja ideal de frescor, emoció i elegància. De fet, la crítica ha aplaudit el seu so i alguns han destacat que “sonen contundents a la vegada que modulats, alegres i sensuals”.

Lynne Martí, veu i cara del grup amb el seu anglès natiu, fa sonar britànics els Poet in Process. El seu registre va des de la calidesa del soul fins a la melodia del pop. L’energia a la bateria la posa Dani, que incorpora influències llatines a una bateria potent. Natxo i Toni Sánchez completen aquesta banda, que ha estat recolzada per la crítica, ja que alguns han manifestat que el seu so sí que sona veritablement a rock.