
El minicicle d’actuacions de grups de música andorrans continua avui amb una nova proposta a la sala Apolo. En aquesta ocasió serà la banda Hound Dogs l’encarregada d’amenitzar la nit a l’escenari d’aquest local de la capital.
Per als membres del grup (Moisès Jaén, veu i guitarra; Álvaro Sanchez, bateria; i Amador Ramos, al baix) la música és un afició de la qual no es poden desenganxar. Després d’haver tocat en festes com la de la cervesa de Sant Julià, el grup durà a l¡escenari els temes més moguts d’alguns dels artistes més coneguts de rock i de rock-and-roll. Peces de Bruce Springsteen, Dire Straits, Queen o Fito y los Fitipaldis sonaran avui a la nit, interpretades per aquest nou grup andorrà. Segons expliquen els mateixos Hound Dogs, “les cançons que adaptem són escollides amb elegància i formen un repertori harmoniós i alhora sòlid, i ens centrem en el rock i el blues”.
El minicicle és una iniciativa engegada per l’Associació de Músics d’Andorra en col·laboració amb el Comú d’Andorra la Vella, amb l’objectiu de divulgar la música feta al país. El grup Bad FX in a Spring Day va obrir el cicle el passat mes d’octubre, i l’actuació del grup The Axle el tancarà al desembre.