La catedral de Santa Maria d’Urgell va acollir ahir a la tarda un concert ofert pels 300 cantaires de les tretze corals que al llarg del dia van celebrar a la capital alturgellenca el 35è Aplec coral de la zona nord, terres de Lleida i Andorra. En el concert, cadascuna de les tretze formacions corals va interpretar dues cançons. El punt final de l’actuació, així com del mateix l’aplec, el va posar el cant comú de les tretze corals, que van cantar conjuntament Cant del poble i Cànon de la pau. Abans d’acabar el concert, l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla, es va dirigir a tots els membres i acompanyants de les corals per agrair-los l’estada a la ciutat. També va felicitar la Coral Signum, amfitriona de  l’aplec, per haver organitzat aquest important esdeveniment de cant coral a la Seu.  Les tretze formacions que hi van prendre part van ser la Coral Rocafort i la Coral Saas Qui Canta?, totes dues de Sant Julià de Lòria, la Coral Les Camilleres de Sallagosa (Cerdanya francesa), el Cor Internacional d’Andorra, la Coral Sant Antoni de la Massana i Sant Miquel d’Encamp, la Coral La Lira de Torres de Segre, la Coral Pontsicana de Ponts, l’Orfeó Andorrà, la Capella de Santa Maria de Puigcerdà, la Coral Signum de la Seu, la Coral d’Escaldes, la Coral Casamanya d’Ordino i el Conjunt Vocal i Consonant de Puigcerdà.