És un dels clàssics de La Fada però feia mesos que no li vèiem els rínxols ni la guitarra. Això s’acaba dissabte, quan Juan Gómez, àlies El Sobrino del Diablo, torna a la capital amb Injurias a la corona, disc en què sense abandonar el còctel de pop, rock i folk marca de la casa flirteja també amb el metal però –això és irrenunciable– amb unes lletres obertament “llibertàries”, “anticapitalistes” i “antifeixistes”. Això serà dissabte, però els directes de La Fada comencen dijous amb el gallec Ruben Artabe, que debuta a la capital amb el tercer disc, Punto Cero, i unes sonoritats que es mouen entre el pop, el rock i la psicodèlia. I per acabar, una altra estrena a La Fada: el madrileny David Torrico amb La primera piedra (3 de juny).