Amb els tradicionals escenaris d’Arsèguel i la Seu d’Urgell, tornarà a celebrar un concert a Castellbò i un altre a Puigcerdà, com ja van fer en la passada edició. Així, el festival de música tradicional més antic dels Països Catalans recupera el format complet, després de les restriccions motivades per la pandèmia durant els últims dos anys, apunten des de l’organització en un comunicat que publica la web del Consell Comarcal.La Trobada amb els Acordionistes del Pirineu programa sis dies de concerts, entre el 29 de juliol i el 3 d’agost.
De moment, i a falta de confirmar els noms dels músics participants, avancen que divendres 29 de juliol es posarà en marxa la trobada amb el concert inaugural a migdia als jardins de l’Hotel Andria, a la Seu, com és habitual. El mateix divendres, ja a la nit, el Teatre de Cinemes Guiu, també a la Seu, acollirà un segon concert. El festival es traslladarà dissabte i diumenge, dies 30 i 31, a Arsèguel, amb actuacions diverses al llarg del dia al Parc de l’Església, i la tradicional trobada de dissabte a la nit a l’envelat.
L’esdeveniment musical es clourà a la Seu d’Urgell amb dos Concerts Catalunya. El primer se celebrarà el dimarts dia 2 d’agost i l’altre dimecres, 3. Els detalls de tota la programació es faran públics en les pròximes setmanes des de la pàgina web del Consell Comarcal, www.alturgell.cat.