
Lapsus Teatre està enllestint els darrers preparatius per a l'estrena aquest divendres del seu primer espectacle, Kràmpack. La companyia, amb la col·laboració del Comú d’Encamp, ha programat dues sessions els dies 19 i 20 d’abril, a les 22 hores, a la sala d’actes de la Valireta.
Lapsus Teatre, que es va presentar en públic a principis de març, ja havia encetat els assajos l’octubre del 2012. La companyia ha posat de manifest a través d'un comunicat que està molt satisfeta amb el ritme de venda d’entrades anticipades, que el passat cap de setmana ja representava més de la meitat de la capacitat de la sala per als dos dies de funció, i confia que la resposta del públic de la parròquia i del país permeti omplir tot l'aforament. Les entrades són a la venda a www.morabanc.ad/entrades, a les oficines de turisme de la parròquia d’Encamp i al Departament de Cultura de la mateixa parròquia.