Aquest dimecres 12 de juliol s'estrenen les Nits obertes d'Ordino d'aquest estiu amb el primer concert de rock del compositor i cantautor, David Ràfols. L'espectacle que tindrà lloc a la plaça Major a les 21 hores s'anomena 'Rock On' i inclou temes propis i 'covers' traduïts al català. L'artista explica que són cançons actuals portades a l'estil de rock, com 'Believer' d'Imagine Dragons o la versió en català de 'Zombies' de The Cranberries, per exemple.
Ràfols, de Vilafranca del Penedès, és de base guitarrista, tot i que en el llarg de la seva carrera musical ha evolucionat tocant el baix, l'ukulele i el piano. De fet, la seva carrera sempre centrada en la música, l'ha portat a ser productor, assessor i professor, a més de compositor i cantautor. Aquest dimecres, conjuntament amb un trio rock, es combinarà la bateria, el baix, la guitarra i el cant per gaudir d'un espectacle 100% rock.
Cal recordar que aquest és el primer concert de les Nits obertes d'Ordino. El 26 de juliol la Fundació ONCA presentarà a Cal Pal, el concert 'Ales de Vent 'amb Efrem Roca al saxofon i Genís Gaya al fagot. Al mes d'agost les Nits obertes d'Ordino, totes a les 21 hores a la plaça Major d'Ordino, es convertiran en nits electròniques. Així el dia 2 farà una sessió DJ Ricky Vuelcom, el dia 9 d'agost DJ John Holt i el 23 d'agost DJ Madam.