El Comú d'Escaldes-Engordany ha organitzat més d'una trentena d'activitats en el marc del 'Colors de Música' que se celebrarà al llarg d'aquest mes de juliol i fins al setembre. Ho han presentat aquest dimarts el conseller de Vida Cultural, Valentí Closa, i la cap del departament de Cultura, Anna Garcia, qui han detallat que la inversió per a l'organització de la iniciativa s'enfila aproximadament als 25.000 euros.

D'aquesta manera, la iniciativa d'enguany, "desgrana el gra de la palla", i ofereix un assortiment d'activitats culturals per a tots els públics mantenint les impulsades en el marc de la pandèmia del coronavirus, però innovant amb noves ofertes. "L'edició d'enguany és el resum dels darrers tres anys del 'Colors de Música', recuperant tot allò que va tenir èxit i deixant-ne de banda altres que no van tenir bona acollida", ha indicat el conseller, mentre que Garcia ha afegit que s'ha mantingut "el que vol el públic".

En aquest sentit, Closa ha recalcat l'aposta del Comú escaldenc per fomentar la cultura a la parròquia incentivant iniciatives com el 'Colors de Música' i el Festival Internacional de Jazz d'Escaldes-Engordany Andorra, del qual ha avançat que "estem molt contents" del desenvolupament i afluència que està tenint, tot i que no ha donat més detalls.

Entrant al detall de la programació, el conseller i Garcia han explicat que entre la trentena d'activitats organitzades hi destaquen els dilluns de dansa, una iniciativa més que consolidada a la parròquia i que, tal com han destacat, té èxit entre el públic. "Tindrem actuacions de l'Esbart Santa Anna, un espectacle d'Emma Regada i Jordi Claret, una actuació de Líquid Dansa i el Bram espectacle, que va tenir una molt bona acollida", han puntualitzat.

Més enllà, la corporació continua apostant per vincular l'esdeveniment estival amb el Centre d'Art d'Escaldes-Engordany (CAEE) i l'exposició 'Japó. Una història d'amor i guerra' a través d'un taller amb tambors i, com no pot ser d'una altra manera, una nova edició del tradicional 'Turistes i banyistes', per la qual les persones interessades ja es poden apuntar. Entre altres propostes, també s'hi troba el concert del finalista del Sax Fest en col·laboració amb l'ONCA, les Nits del Silenci i diverses actuacions, com per exemple un tribut a la banda anglesa The Beatles. El conseller també ha manifestat que, en cas de pluja, les activitats i actuacions es duran a terme al Prat del Roure.

Closa també ha anunciat que a causa de les obres que s'estan duent a terme a l'aparcament de davant de l'església, enguany el 'Sabors d'Estiu' es durà a terme al Parc de Mola i s'avançaran les dates.