
Després del concert de dissabte passat a càrrec del vigatà Quimi Portet, l’Apolo convidarà aquest dissabte, a les 10 de la nit, el grup madrileny Vargas Blues Band.
Javier Vargas es va iniciar amb la guitarra des de molt jove a Mar del Plata (Argentina), on residia amb els seus pares. D’allà va passar a Veneçuela, on va aprofitar totes les oportunitats que va tenir per acompanyar altres artistes i actuar en directe. El 1977 arriba a Espanya. Actua amb Miguel Ríos i enregistra guitarres en el mític LP Los viejos rockeros nunca mueren i en successius discos. Als anys 80 va col·laborar amb bandes mítiques del rock espanyol com Orquesta Mondragón, Manolo Tena o Joaquín Sabina. L’any 1990 decideix iniciar un projecte propi dedicat al blues, que porta a l’ànima des de la seva època als Estats Units. Amb el seu tercer disc, Blues Latino, li arriba el reconeixement massiu. Les entrades per al concert valen 15 euros.