Andbank ha iniciat el projecte de renovació dels seus caixers automàtics pel qual oferiran millores en les operatives actuals, amb més seguretat i facilitat en el procés, segons ha informat el grup bancari, que ha precisat que el canvi s’anirà implementant de manera progressiva fins al primer trimestre del 2021 i anirà adaptant noves funcionalitats, com ara l’ingrés d’efectiu o l’operativa amb contactless.
L'entitat explica que seguint amb el projecte d’innovació tecnològica i per oferir el millor servei al client un dels objectius d’aquesta renovació de la xarxa de caixers automàtics és la millora en la seguretat de les operacions i l’adequació a la normativa internacional. Els nous caixers, a més, són dispositius molt més eficients que els anteriors minimitzant així el cost energètic i reduint l’impacte mediambiental. Amb aquest desenvolupament tecnològic Andbank vol aportar als seus clients la màxima flexibilitat i un servei àgil i diferencial.
Els nous caixers disposen de pantalles més grans i tàctils, que permeten d’aquesta manera una visió més clara i entenedora, a la vegada que permetran fer cobsultes i imprimir-les només si és necessari. Així mateix, els ingressos, opció que estarà disponible a principi del 2021, es podran fer en bitllets de 10, 20, 50 i 100 euros, i permetrà el control de bitllets falsos o sospitosos segons la normativa europea. En una darrera fase s'incorporarà l’operativa amb contactless.
Andbank ja disposa de quatre caixers renovats, el del Centre de Negoci, el de l’oficina de Fiter i Rossell, el de Plaça Rebés i el de l’oficina de Prada Ramon.