Dels 24.230.430 euros que té Andorra Turisme de pressupost per a aquest exercici 2025, la parapública ja n’ha ingressat 10.776.194 durant el primer trimestre de l’any, el que és un 44,5% del total previst, mentre que de despeses n’ha liquidat un 15,58%, el que és 3.774.513 euros. Així doncs, momentàniament Andorra Turisme té un superàvit al voltant dels set milions d’euros. Així es desprèn de l’informe de liquidació del pressupost corresponent al primer trimestre d’enguany.

Entrant una mica més en detall, veiem com la major part dels ingressos provenen de les transferències corrents (10,4 milions, el 49,91% del pressupost), mentre que d’ingressos patrimonials se n’han rebut tot just un 10,84% del total (332.729 euros). En canvi, encara no s’ha ingressat res en concepte de taxes i altres ingressos, que s’han previst 223.345,53 euros al cap de l’any.

Pel que fa a les despeses, s’han destinat 362.000 euros a personal, el 18,14% del que està pressupostat per a aquesta partida, i les despeses de consum de béns corrents i de serveis liquidades han sumat 3,4 milions d’euros, el 15,42% del pressupost. Aquí s’inclouen, entre d’altres, les despeses per assegurances, que ja s’han liquidat en un 80%. La segona partida amb un grau més elevat de liquidació és la destinada a viatges de premsa i influencers, de la qual ja s’han liquidat 33.648 euros, un 56% del total. Per imports liquidats destaca la partida d’altres serveis, que inclou accions de màrqueting i promoció, de la qual ja s’han liquidat 3,2 milions, equivalents al 15% del pressupostat, i els patrocinis esportius i culturals, pels quals ja s’ha satisfet un milió d’euros, el 12,4% del pressupostat, encara que ja s’han compromès 3,3 milions, el 68% del pressupostat.