Crèdit Andorrà ha desenvolupat un mòdul específic d’assessorament financer per a serveis de banca privada a la plataforma Salesforce, que vol convertir-se en un referent en la banca privada. El projecte s’emmarca en el procés de transformació digital en què es troba immers Crèdit Andorrà per innovar serveis i canals, i per personalitzar al màxim la gestió i el servei al client. 
És a través d’aquesta plataforma que tot gestor de Crèdit Andorrà tindrà la informació al complet de tots els nivells del banc. “Tots els negocis del banc posaran la informació en aquesta plataforma i suposarà una forma de treballar diferent per al gestor del banc”, va comentar Josep Escoriza, director de l’àrea d’Innovació, Màrqueting i Nous Canals de Crèdit Andorrà. 
Aquest desenvolupament tecnològic que compleix els requeriments reguladors de compliment normatiu del sector, com són MiFID II, FACTA, Basilea III i PSD2, ja està habilitat per als clients d’Espanya i de Luxemburg i aviat ho estarà per als d’Andorra.
En paral·lel a aquest projecte, Crèdit Andorrà també ha implantat Salesforce Financial Services Cloud, Marketing Cloud i Community Cloud com a solució unificada de tecnologia al núvol integrada amb els cores bancaris i de les companyies asseguradores del Grup. 
Arsenio Otero, vicepresident d’Operacions de Negoci Europa, Orient Mitjà i Àfrica de Salesforce, va remarcar el talent i la capacitat tecnològica de Crèdit Andorra i  va destacar que l’objectiu de la seva empresa “és ajudar que les corporacions es relacionin amb els seus clients i donar resposta a les seves necessitats tecnològiques”, en el que, diu, s’anomena la quarta revolució industrial. 
Salesforce és una multinacional tecnològica que va ser escollida com la companyia més innovadora del món l’any 2017, segons la revista Forbes. Ocupa el lloc número 1 a la llista Fortune’s World’s Best Workplaces. Té 30.000 treballadors i cotitza a la borsa de Nova York.