Diari digital d'Andorra Bondia

El 87% dels clients de FEDA estan satisfets amb el servei


Escrit per: 
Redacció


Els resultats de l’enquesta de satisfacció dels clients de FEDA d’aquest any han donat uns resultats lleugerament superiors als de l’any passat.

En termes globals, el 87% dels clients de la parapública estan satisfets amb el servei, mentre que només un 10% s’ha mostrat poc satisfet o insatisfet. El director general de FEDA, Albert Moles, va mostrar-se molt content amb aquests resultats, ja que la valoració global ha estat d’un 8,1 “més alta que mai” i que aquesta xifra havia estat d’un 7,8 al 2011.
FEDA ha vist com ha augmentat la safisfacció del segment de clients domèstics, que ha passat del 7,9 al 8,2, i també ha augmentat tres dècimes la valoració dels professionals, ja que l’any passat es va valorar amb un 7,6 i aquest any amb un 7,9.
El que més valoren els clients de la parapública és l’atenció personal, que ha rebut una nota de 8,2, i els mitjans humans i tècnics, que rep un 8,1. “Els clients han premiat l’esforç del personal”, valora Moles, que també va destacar la bona nota de la qualitat del producte, que rep un 7,9 perquè “molts clients tenen la tarifa adaptada al seu servei i a les seves necessitats”.
El preu ha estat la variable menys valorada amb un 6,1, però manté la mateixa nota que en anys anteriors. El ministre de Finances i Funció Pública i president de FEDA, Jordi Cinca, va destacar sobre el preu que “sempre és motiu d’una valoració baixa i tot i això s’ha valorat positivament i més en un moment de crisi. La voluntat del Govern és ser competitius amb altres països en qualitat i preu i Andorra en aquest sentit és extremadament barata pel que fa al preu de l’energia”.
Després de conèixer els resultats, Albert Moles afirma que es treballarà per millorar els aspectes amb menys valoració, com és el cas de la comunicació, que ha tingut un 7,1; la preocupació sobre el desenvolupament econòmic, que ha rebut un 6,5; la col·laboració en activitats socials (6,4) i l’impacte mediambiental (6,8).
Per tal de millorar la valoració en futures enquestes FEDA posarà en marxa una oficina de premsa virtual i aquest any també es podrà contractar per telèfon i Internet per millorar la comunicació. La parapública inaugurarà a l’agost una nova exposició temporal sobre la construcció de carreteres a Andorra i el camí hidroelèctric d’Engolasters proposarà visites de nit durant l’estiu.
Moles també va destacar la feina que s’està fent en matèria econòmica i mediambiental amb el Llibre blanc de l’energia d’Andorra i sobre els futurs projectes per reduir l’impacte mediambiental, el director de FEDA va posar d’exemple la posada en funcionament al setembre del nou generador fotovoltaic al col·legi de la Peletera d’Escaldes, a més d’altres iniciatives semblants a l’escola Sant Ermengol o les col·laboracions amb el Govern per dotar de plaques fotovoltàiques les noves escoles d’Ordino o el futur Estadi Nacional.

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic