El maig s’ha tancat amb l’entrada al país de 587.116 persones, xifra que significa un descens del 0,7% respecte al mateix mes del 2014. Segons el departament d’Estadística, el nombre de turistes ha estat de 149.044, és a dir, un 20,2% més, mentre que el nombre d’excursionistes ha estat de 438.072, xifra que es tradueix en un descens del 6,2%.
Del total dels turistes que han entrat al país al maig, 438.072 (74,6%) són excursionistes i 149.044 són turistes (25,4%). Respecte al mes de maig de l’any passat, el nombre de visitants ha baixat un 0,7%, percentatge que s’ha traduït en el descens del 6,2% en el nombre d’excursionistes però en l’augment del 20,2% en el de turistes. Per país de residència, els espanyols i els francesos presenten augments del 2,4% i de l’1,2%, respectivament.
Els visitants, des de l’inici del 2015, han augmentat un 1,2%, mentre que els dels darrers dotze mesos ho han fet en un 0,2%. Pel que fa al nombre de turistes, des de l’inici del 2015 la xifra ha augmentat un 12% i en els darrers dotze mesos un 4,1%. Respecte al nombre d’excursionistes, des de començament d’any ha baixat un 4,8%, mentre que en els darrers dotze mesos ho ha fet en un 1,6%. La majoria dels excursionistes tenen com a principal motiu de visita les compres i com a segona opció passejar i visitar en general, mentre que els turistes tenen com a opció preferent la visita en general. Pel que fa a les pernoctacions, la mitjana al maig ha estat de 2,2 nits.