Grandvalira s’ha marcat com a objectiu per a aquesta temporada d’estiu incrementar el nombre de visitants, i per això està reforçant la comunicació i la promoció en els mercats propers, com són l’andorrà i el català.

 Així ho ha explicat el director general del domini, José Blanco, que considera que l’oferta actual és bona i suficient però que ara “el repte és ser capaços d’atraure més gent”. Així, el producte d’estiu es continuarà basant en el kàrting, que es posarà en marxa el 3 de juny, el camp de golf, que és previst que s’obri el 24 de juny, i el Bike Park i les activitats del Family Park, que obriran portes el 3 de juliol.
Blanco ha explicat que per a l’estiu no hi haurà grans novetats, perquè el que es vol és consolidar els productes actuals, com el camp de golf, que tot i que és un producte bastant complicat l’any passat va aconseguir un alt índex de satisfacció dels usuaris, i el kàrting, que tornaran a gestionar els germans Gené gràcies a la renovació del contracte. Al circuit s’hi organitzarà per primer cop cursos de conducció. A més, s’adaptarà millor la graella de preus. Quant a promoció, l’estació concentrarà els esforços en el mercat de proximitat, sobretot el d’Andorra i el de Catalunya.