Diari digital d'Andorra Bondia

Hudson: "No és suficient amb la satisfacció, cal impressionar al client perque torni"


Escrit per: 
Redacció

El catedràtic de turisme canadenc, Simon Hudson, recorda l'importància de fidelitzar els clients. Així ho comentava fa uns minuts al Congrès de Neu i de Muntanya que està tenint lloc a Ordino i on va centrar el seu discurs en la manera de fer venir clients a les estacions d'esquí.

"Costa cinc vegades més a fer un client nou a que un client torni", argumentava l'expert, indicant que és per això que resulta més rendible apostar per l'excelència en la qualitat, que no pas dirigir esforços en captar nous clients. No obstant, troba que la tasca no es senzilla i és que al seu entendre "no és suficient amb la satisfacció, cal impressionar al client perque torni". I per impressionar a aquest client esmenta les fórmules, al seu parer, impresincidibles per fidelitzar als clients, "investigar per entendre al consumidor", comentava en primer terme, per desrés "oferir experiències úniques i personalitazes" i recorda per finalitzar que cal "una qualitat de servei excepcional" ja que "sinó marxaran a un altre part".

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic