Les dades de la Unió Hotelera d'Andorra mostren que l'ocupació hotelera del mes de juny ha estat del 40,84% enfront del 46,15% del mateix mes de l'any passat. Això suposa una disminució del 11,51%. La parròquia amb més ocupació ha estat Andorra la Vella (55,64%) i la que n'ha tingut menys és Ordino (20%). Cal tenir en compte que alguns hotels d'aquesta parròquia fan vacances durant aquest mes.

Pel que fa als preus del juny hi ha hagut un augment del 3,13% en relació al mateix període del 2017. Un 50% dels establiments han augmentat el preu mitjà de venda, enfront d'un 36% que l'han disminuït. També ha baixat la facturació absoluta, amb un descens de les vendes del 2,52%. Un 61% dels establiments confirmen que l'han baixat per un 27% que l'han augmentat.

El mes de juny és un periode habitualment fluix, a cavall entrel'hivern i l'estiu. Un altre mes que acostuma a ser discret en l'àmbit de l'ocupació hotelera és el de novembre.