A més de la comptabilitat, la resta de consultes han estat centrades sobretot en la fiscalitat, amb un total de 37 preguntes, que representen un 8,19%; la seguretat, amb 16, el 3,54%; la creació de negoci, amb 14, un 3,1% del total, i societats i inversió estrangera, amb 12 consultes, que representen un 2,65%. Les qüestions en l’àmbit del comerç, la legislació general i el funcionament del Servei d’Atenció a la Petita Empresa han suposat un 0,44% per a cadascuna de les categories, mentre que un 0,22% s’han adreçat a l’habitatge.
Segons va informar el Govern, després de l’estiu l’oficina també dedicarà especials esforços a atendre els dubtes sobre la implementació del marc fiscal i la Llei de la seguretat i la salut en el treball, entre d’altres.
L’horari d’atenció de l’oficina, ubicada al vestíbul de l’edifici administratiu del Govern, és ininterromput entre les 8.00 i les 16.30 hores. A més, el Govern també ha habilitat la pantalla tàctil de la planta baixa amb informació sobre el dipòsit de comptes.
Des de l’1 de juny
L’oficina d’atenció a les pimes va néixer fruit d’una iniciativa conjunta entre diversos ministeris, a més de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d’Andorra (CCIS) i Andorra Desenvolupament i Inversió (ADI). Un vegada consensuada la mesura, el consell de ministres va acordar, en la sessió del dia 1 de juny, la creació del servei d’atenció a la petita empresa i als autònoms.