MoraBanc ha estrenat MoraBanc Direct, el nou servei per als seus clients  que forma part del projecte MoraBanc Digital i complementa la resta de canals digitals i a distància (banca en línia, banca mòbil i banca telefònica). Amb MoraBanc Direct, el client podrà contactar amb el seu gestor, exclusivament a distància, a través del telèfon, del xat de la banca en línia o de l'aplicació de MoraBanc, o trucant des de l'aplicació de MoraBanc. MoraBanc Direct integra en un sol servei els canals digitals, telefònics i físics. El client fa servir principalment mitjans digitals de relació, però pot continuar usant la banca telefònica, els caixers automàtics i si, ho necessita, la xarxa d'oficines de MoraBanc. MoraBanc Direct és la proposta més recent de MoraBanc en el camp de la transformació digital, per millorar contínuament l’experiència d’usuari.

L'entitat bancària MoraBanc  ha posat en marxa MoraBanc Direct, el nou servei per a clients de MoraBanc que forma part del projecte MoraBanc Digital i complementa la resta de canals digitals i a distància (banca en línia, banca mòbil i banca telefònica). Amb MoraBanc Direct, el client podrà contactar amb el seu gestor, exclusivament a distància, a través del telèfon, del xat de la banca en línia o de l'aplicació de MoraBanc, o trucant des de l'aplicació de MoraBanc.

El servei va destinat a clients entre 25 i 55 anys, amb cert volum d’estalvi i inversió i que no tenen temps d’anar a una oficina física. Amb aquest servei, MoraBanc respon a la demanda del client actual i s’anticipa a l'evolució del mercat bancari cap a aquest tipus de canal, més àgil i eficient per al gestor i el client. A través de MoraBanc Direct els clients compten amb un gestor expert especialitzat en atenció remota i poden sol·licitar cites telefòniques amb antelació, realitzar tot tipus de consultes i d’operacions bancàries i financeres, llevat d'ingressos i reintegraments en efectiu. Aquest servei, sumat a la signatura digital avançada, també permet contractar productes i serveis de totalment a distància. Actualment, 300 clients de MoraBanc ja formen part d’aquest nou model de gestió i distribució comercial.

MoraBanc Direct integra en un sol servei els canals digitals, telefònics i físics. El client fa servir principalment mitjans digitals de relació, però pot continuar usant la banca telefònica, els caixers automàtics i si, ho necessita, la xarxa d'oficines de MoraBanc. MoraBanc Direct és la proposta més recent de MoraBanc en el camp de la transformació digital, per millorar contínuament l’experiència d’usuari.