Myandbank, la plataforma digital d’Andbank, continua creixent i ja ha superat els 25.000 clients actius, posicionant-se com una de les opcions bancàries digitals més dinàmiques i utilitzades d’Andorra, segons ha anunciat avui l'entitat.
Myandbank, que des de principi de juliol permet als seus clients enviar i rebre diners via mòbil (amb Bizum) amb Itàlia i Portugal, a més d’Espanya, i té disponible, des del primer trimestre de l’any, el servei Google Pay per a compres físiques i online, ha afegit recentment la nova funcionalitat Click to Pay, que permet fer compres online de manera més ràpida i segura.
"A Myandbank no només volem estar a l’alçada de les expectatives digitals dels usuaris, sinó anticipar-nos-hi”, afirma Marta Bravo, directora general adjunta d’Andbank, que remarca que "el nostre objectiu és oferir una experiència completa, internacional i amb beneficis reals per al dia a dia".
Quan al creixement de clients actius de la plataforma, Bravo assegura que "és una mostra clara de la confiança que els usuaris dipositen en nosaltres", i insisteix que "apostem per una banca moderna, social i dinàmica amb valor afegit, sense perdre l’essència d’un servei pròxim i segur".