Crèdit Andorrà, amb la vocació d’estar sempre a l’avantguarda de les noves tecnologies, ha renovat la seva banca electrònica e-Crèdit, per facilitar als seus clients la gestió de les seves finances personals a través de qualsevol dispositiu.

L’actualització respon a l’objectiu d’adaptar l’e-Crèdit a les necessitats dels usuaris. La nova banca electrònica s’ha plantejat per oferir serveis diferencials que ajudin a estendre la relació entre el client i el banc més enllà de l’oficina i alhora oferir un servei al client en el moment adequat i a través del canal correcte.

Els usuaris de l’e-Crèdit poden visualitzar els seus comptes d’una manera més gràfica i intuïtiva i organitzar la seva posició global com ho considerin més convenient. El servei és completament responsive, de manera que l’usuari podrà gestionar les seves finances personals des de qualsevol lloc i moment, i veure sempre la mateixa configuració personalitzada.

Cada vegada més, els clients consulten els serveis del banc a través de diferents dispositius mòbils, una realitat en línia amb els esforços de Crèdit Andorrà per treballar en el camí de la transformació digital, l’omnicanalitat, els serveis online i la digitalització de les comunicacions amb els clients.

Crèdit Andorrà ha creat el domini www.elmoncanvia.com, des del qual el client es pot informar dels canvis a l’e-Crèdit, registrar-se i participar en sortejos que es faran entre totes les persones que es registrin i operin des del nou e-Crèdit, com per exemple un viatge a Nova York*.