Per fi tira endavant el bus interparroquial entre Andorra la Vella i Escaldes-Engordany que si bé, com s'afanyava a insistir la cònsol major escaldenca no té la vocació de substituir la liquidada línia circular, sí que sembla que la sobtada –o no tant– desaparició de la mateixa ha accelerat l'entrada en funcionament de la interparroquial. Caldrà veure, és clar, com funciona. I si és capaç d'atreure els ciutadans perquè es desplacin entre una parròquia i l'altra amb el nou servei, cosa que segons el Govern no feia pas la línia circular i que no sortia a compte essent massa cara. Una qüestió aquesta que no s'usava massa que contrasta amb les protestes dels que es veu que sí que la feien servir quan la van traure. El cas és que tal com es planteja la nova línia interparroquial, d'entrada amb una freqüència de pas de 40 minuts, suscita sobretot un interrogant: sortirà a compte esperar el bus si potser amb menys de mitja hora el ciutadà es pot plantar des de Caldea a la CASS, per exemple, o des de la plaça de l'Església a Govern quan ja hi ha a més línies nacionals que permeten fer aquest últim trajecte. Segons els cònsols, del que sí té vocació aquest bus interparroquial és de connectar amb les línies parroquials i nacionals, cosa que encara ara es fa difícil sense disposar a les parades de pantalles amb la informació real de la freqüència de pas de les diverses línies. Si el bus serveix per donar resposta a les necessitats de desplaçament de la gent gran ja només per això val la pena. I sí, com que és un servei públic, l'important és que beneficiï la ciutadania.