Primera participació com a tennista professional en gespa i també primera, en categoria sènior, a Wimbledon, però amb regust amarg. Vicky Jiménez, als seus 16 anys i 163a del rànquing WTA, va perdre a la tercera ronda de qualificació i es va quedar a les portes del quadre principal. 
Vicky, que va guanyar el primer set per 3 a 6 i que va arribar a dominar per 0 a 4, va cedir contra l’australiana nascuda a Singapur, Astra Sharma, de 26 anys i  136a del rànquing WTA. L’andorrana va acabar el partit amb problemes físics i deixant escapar el segon set per 6 a 2 i el tercer per 6 a 3. 
L’any passat va perdre a les semifinals en categoria júnior a Wimbledon i enguany tornarà a intentar passar a la final. En la seva primera experiència professional va superar dues rondes de qualificació en vèncer Barbara Haas i Conny Perrin.