Adrià Regada, ciclista de la Federació Andorrana de Ciclisme (FAC), va assolir dissabte la segona posició de la general i es va proclamar campió d'Andorra al Campionat d'Espanya en ruta sub-23 que es va disputar a Sabiñanigo (Osca). "He estat a prop. No serà per ganes. M'he buidat i somiava amb això. M'he quedat a les portes. Vaig en progressió", va dir Adrià Regada.