Albert Llovera va creuar la meta de l'especial d'ahir força tard i avui afronta la tercera etapa de Termas Rio Hondo a Jujuy amb 613 quiòmetres i 334 d'especial. Els problemes mecànics van al Tatra van passar factura al pilot andorrà tal com reconeix en el seu facebook. "Ahir vam tenir un dia molt complicat al Dakar. Des del primer dia ja vaig notar que l'accelerador s'enganxava una mica i els frens anaven molt durs. Després de 100 quilòmetres van deixar ahir de funcionar i ens vam sortir recte quasi xocant contra un arbre. Llavors ens va passar un altre camió i ens va dir que la nostre roda de darrere estava treient foc. Charly Gotlib i Mira van saltar a apagar el foc i a canviar la roda amb l'ajuda del Team Boucou, els companys de Jordi Ginesta. Vam estar dues hores aturats i després vam tornar a pista, però en 45 minuts ens vam tornar a quedar sense frens. Vam entendre que el sistema de frenada s'estava quedant enganxat una miqueta, tot i que el suficient per escalfar i cremar la roda de darrere i després deixar tot el sistema inoperant. Vam trigar 45 minuts en desconnectar i resetejar i vam poder acabar l'especial i arribar al bivuac molt i molt tard. Sens dubte l'esforç passa factura i ara mateix estic molt cansat, però amb ganes que els nostres tècnics puguin treballar en el camió. Sortiré, tot i que sense quasi haver dormit". El pilot andorrà considera el Tatra de Bonver Dakar Project "molt divertit de conduir i per això vull seguir. No ens rendim!"