De dia especial a dia especial. Boris Antón, extècnic de la UE Santa Coloma i actualment assistent del Reial Saragossa amb Gabi Fernández, es va estrenar diumenge al futbol professional i ho va fer amb derrota per 1 a 0 al Reale Arena contra la Reial Societat B. Una desfeta que no passava des de fa vuit anys en el debut dels de Gabi Fernández. El gol el va marcar el davanter de Kenya, Job Nguono Ochieng, a passada de Gorosabel. Després, el porter dels de Jon Ansotegi, Aitor Fraga, va evitar la igualada i també la remuntada aragonesa en l'estrena de Boris Antón al cos tècnic liderat per Gabi Fernádez.
I del debut de Boris Antón al futbol professional a disputar dissabte (21.30 hores) el seu particular derbi contra l'FC Andorra a l'Ibercaja Estadio de Saragossa –enguany La Romareda està en obres–. Els de Gabi Fernández són uns clars candidats a l'ascens amb una plantilla on destaca Raúl Guti, Francho Serrano, Paulino de la Fuente, Ager Aketxe o el jove davanter serbi Samed Baždar. L'ex-FC Andorra, Sinan Bakis, no està inscrit. 
Per tant, Boris Antón s'enfrontarà a un dels seus passats com a jugador, és a dir, allà on va jugar de davanter centre en l'època antiga de l'entitat.
Per la seva banda, l'FC Andorra, amb un punt sumat a l'estrena en empatar diumenge 1 a 1 contra la UD Las Palmas, espera inscriure ja Álex Petxarromán, més conegut com a Petxa, i Antal Yaakobishvili –el germà d'Áron–. Kim Min-su va ser inscrit en el segon equip de l'FC Andorra.
I després de la UD Las Palmas ja toca pensar en el Reial Saragossa. Un històric del futbol espanyol vingut a menys, però amb l'andorrà Boris Antón com a únic representant del país.