La Copa del Món de St. Moritz va aixecar ahir el teló amb el primer entrenament oficial de descens amb Cande Moreno i Jordina Caminal, esquiadores d'alpí de la FAE. Cande Moreno va assolir la 31a posició amb un temps d'1'33"06, a 2"11 del millor temps, el de la incombustible nord-americana Lindsey Vonn. Jordina Caminal va ser 51a amb un crono d'1'34"22 a 3"27. La jove esquiadora es va saltar una porta. "Les dues han estat correctes. Podem fer-ho millor, però està bé i hem de continuar treballant", va reconèixer Xoque Bellsolà, entrenador de l'equip nacional de velocitat. Avui nou entrenament oficial de descens, l'últim abans de la cursa de demà.
Per la seva banda, Íria Medina va ser 9a al segon gegant FIS de Pass Thurn (Àustria) amb un temps d'1'55"34 a 1"91 de la primera, l'austríaca Elisabeth Kucera. A la primera mànega va fer un sisè lloc i a la segona va ser 11a.
Entrades de la Copa del Món Andorra 2026, a la venda
El Comitè Organitzador de la Copa del Món femenina d'esquí alpí Andorra 2026 va posar ahir al migdia a la venda les entrades de la competició que tindrà lloc els dies 28 de febrer i 1 de març a Grandvalira. Els tiquets permeten reservar seient a les graderies durant els dies de cursa. El preu per a les proves de velocitat és de 10 euros per dia i els infants fins a 12 anys tenen accés gratuït.