Sis lluitadors de la Fandjudo van competir al Gran Prix de Narbona en categoria mínim. David Pellicer, Pau Rafel, Martí Rubio, Adam Vernies, Dídac García i Ángel Calvente no van aconseguir cap metall en una prova que va reunir un total de 300 judoques. Aquesta va ser la primera competició del curs.